Open Site Navigation
  • linkedin bigtrees
  • instagram bigtrees
  • facebook bigtrees
Open Site Navigation

Branding

Go Forest

Hoe help je ondernemingen hun uitstoot compenseren?

Na een lange en lastige strijd tegen kanker liet zakenman Philippe Cracco begin dit jaar een uitgesproken droom na: één miljoen bomen planten.

 

Die droom willen de jonge ondernemers achter Go Forest nu ook echt realiseren. Met de hulp van zoveel mogelijk andere ondernemers en bedrijfsleiders. Wij stonden in voor naam, baseline en branding van het project.

Evenwichtsoefening

 

Strak bedrijfsplan? Check.
Catchy naam? Check.
Heldere baseline? Check.

Maar zo'n ambitieus project heeft natuurlijk ook vormgeving nodig.

We namen plaats achter onze tekentafel en gingen op zoek naar een huisstijl die de volgende drie elementen met elkaar verbindt:

  1. De initiatiefnemers: het jong geweld achter Go Forest;

  2. De doelgroep: gemotiveerde en ervaren ondernemers;

  3. Het ecologische aspect: het planten van bomen planten?

 

 

Drie jonge ondernemers willen een community lanceren voor gelijkgezinde bedrijfsleiders die duurzaam willen ondernemen.

Hun missie?

 

Bedrijven aanzetten om bomen te planten om hun ecologische voetafdruk te compenseren en zo 'leader for a greener world' worden.

First things first


In eerste instantie werden we betrokken bij het bedenken van een bedrijfsnaam en heldere baseline. Go Forest kwam al snel als winnende naam uit de bus. Samen met de begeleidende baseline 'Leaders for a greener world'.

Eind goed al goed

Of onze klant tevreden was? Onderstaand beeld zegt het helemaal ;)

Wil je weten hoe we jouw 'good things' laten groeien?

Merci voor je bericht!

KMO PORTEFEUILLE   |   DISCLAIMER ​  |   PRIVACY & COOKIE POLICY

dienstverlener

Met onze vork hebben we een krachtig wapen in handen: elke dag kiezen we minstens drie keer wat we zullen eten. En dat heeft een impact op de planeet en op onze medemens.

Samen met onze vriendinnen van EVA (Proveg België) strijden we alweer heel wat jaren voor een plantaardiger dieet. Dit keer deden we dat in de vorm van een kookboek vol plantaardige inspiratie voor chefs van de toekomst, dat we vormgaven.

Met onze vork hebben we een krachtig wapen in handen: elke dag kiezen we minstens drie keer wat we zullen eten. En dat heeft een impact op de planeet en op onze medemens.

Samen met onze vriendinnen van EVA (Proveg België) strijden we alweer heel wat jaren voor een plantaardiger dieet. Dit keer deden we dat in de vorm van een kookboek vol plantaardige inspiratie voor chefs van de toekomst, dat we vormgaven.