Sustainable Development Goals (SDG’s): Do’s and Dont’s
Anneleen De Pau
Doelgroep

-
bedrijven die starten met duurzaam ondernemen,
-
nieuwe mensen binnen bedrijven die zich reeds duurzaam oriënteren,
-
duurzame bedrijven die meer betrokkenheid willen creëren met het thema in diverse diensten.




Aanpak
Open workshop bij Bigtrees Impact Lab Gent.
Data
6 oktober (van 10 tot 16u)
De Sustainable Development Goals, kortweg SDG’s, kom je ondertussen veelvuldig tegen. Maar hoe zijn we hier gekomen? En wat is het nut van het gebruik van die blokjes? We duiken diep in de SDG’s en schetsen het kader en grote belang van hun bestaan. Daarna brengen we ze tot bij jouw bedrijf. We bekijken de belangrijkste do’s and dont’s als het gaat over het inzetten van SDG’s in marketing en communicatie. En we passen de SDG’s toe op jouw bedrijf en maken zo de link naar interne materialiteit.
Inhoud
€ 850 (Toegankelijk met KMO portefeuille)
Prijs

Anneleen De Pau
Na haar opleiding in communicatie- en marketingmanagement werkte Anneleen 15jaar in de bedrijfswereld waar ze haar marketingervaring opbouwde. Zowel in grote internationale bedrijven als in kleinere familiebedrijven (Ontex International, Cookware Company, Veldeman). Het is daar dat Anneleen vaststelde hoe duurzaam ondernemen vaak niet de nodige aandacht krijgt. Vaak door een gebrek aan tijd, maar dikwijls ook door het ontbreken van kennis en ervaring. Als antwoord richtte Anneleen in 2020 MierO op, een kantoor dat noodzakelijke kennis naar de onderneming brengt en tijdsefficiënt de krijtlijnen uitzet voor een progressieve duurzaamheidsstrategie.

Wil je deelnemen aan dit programma?
Registreer je alvast bij christoph@bigtrees.be