Hoe overtuig je ondernemers dat Oost-Vlaanderen the place to be is?
Een universiteit, veel jongeren, enkele belangrijke verkeersaders en kruisende rivieren: Oost-Vlaanderen is een trekpleister voor ondernemers. De provincie wil graag extra innovatieve sectoren aantrekken. Wij hielpen hen daarbij en maakten van Oost-Vlaanderen een Innovation Playground.
De provincie Oost-Vlaanderen werkt al enkele jaren aan een clusterbeleid. Daarbij worden innovatieve bedrijfsclusters (zoals biotech, new materials, digital, …) actief gepromoot bij bedrijven en investeerders in binnen- en buitenland. Met wisselend succes.
Proveg
Hoe geef je een frisse look aan een magazine dat je al jarenlang maakt?
Nood aan een koepel
Het probleem? Het gebrek aan een overkoepelend merk dat Oost-Vlaanderen op de kaart zet als plaats voor innovatie waar ondernemers en start-ups alle ruimte krijgen om hun ding te doen.
Een speeltuin voor ondernemers
We kwamen met het idee om Oost-Vlaanderen voor te stellen als een innovatieve speeltuin voor ondernemers van over heel de wereld: East Flanders, Innovation Playground.
De baseline, ‘a place for unusual business’ geeft aan dat zelfs het gekste idee hier kans op slagen krijgt.