Hoe kan een leider in vloeren zijn positieve impact intern en extern communiceren?
Bigtrees hielp 2TEC2 zijn duurzaamheidsprogramma tastbaar en geliefd te maken bij zijn stakeholders. We vertaalden de strategie in een sterk communicatieconcept waarbij iedereen zich betrokken voelt.
2TEC2
Alleen thuisblijven is duurzamer
Sustainability brochure
We creëerden een document van 28 pagina's dat 2TEC2's concrete engagement en stappen naar een meer duurzame vloerbedekking verduidelijkt. In de brochure tonen we duidelijk hun engagement om de duurzaamheid van hun vloeren en gebouwen te stimuleren, met het bewijs dat hun productieprocessen voldoen aan de strengste Europese regelgeving.
2TEC2
2TEC2 is een 100% Belgisch bedrijf dat zich toelegt op het ontwerpen en produceren van verfijnde high-tech geweven vloeren. Gericht op het weven van esthetische tegels en rollen voor de projectmarkt, streeft het bedrijf ook naar de hoogste prestaties in kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid.
Wij hebben ervoor gezorgd dat de informatie gestructureerd en gemakkelijk leesbaar is. En dat bereiken we met gepersonaliseerde pictogrammen, verklarende grafieken en veel mooie visuals om het lezen aangenamer te maken.
Het resultaat is een straight-to-the-point, duidelijk gepresenteerde brochure zonder de hoogwaardige en moderne stijl van 2TEC2 te verliezen.
Interwoven with nature
We bedachten een slogan die de visie van 2TEC2 weergeeft. Deze slogan moet ervoor zorgen dat mensen meer willen weten over het product en de duurzaamheidsvoordelen ervan.
We ondersteunen de slogan met prachtige beelden van de natuur en de producten van 2TEC2 die samenvloeien, waardoor krachtige communicatiemiddelen ontstaan.