Hoe overtuig je mensen om voor een bank te werken?
Hoeveel goede redenen had jij nodig om voor je huidige werkgever te kiezen? Eén, Vijf? Tien? Met deze gedachte in het achterhoofd gingen we aan de slag voor de employer branding campagne van Argenta.
Gent
Hoe maak je het leuk en lekker om voedselverspilling tegen te gaan?
Het DNA van Argenta
In de zoektocht naar nieuw talent is het niet altijd makkelijk opboksen tegen de grootbanken. Gelukkig hoeft dat ook niet. Argenta is anders: de ongedwongen en familiale sfeer, de zin voor initiatief, de focus op duurzaamheid, …
Argenta is een bank die stevig groeit. De bouw van een nieuw hoofdkantoor in Antwerpen is daar getuige van. Maar, hoofdkantoren alleen veranderen weinig. Je hebt ook mensen nodig. Werknemers met talent.
101 redenen om voor Argenta te werken
We nemen het unieke DNA als uitgangspunt voor de campagne: er zijn heel veel goede redenen om voor Argenta te werken. 101 om precies te zijn. Hoe we dat zo zeker zijn? We hebben ze voor onze campagne alle 101 opgelijst.
Argenta is een bank van en voor mensen. Voor de beelden in deze campagne deden we dan ook geen beroep op stockbeelden of afgelikte modellen. Wel op échte werknemers van Argenta. Een stijl die naadloos aansluit bij de familiale sfeer die bij Argenta heerst.