Praktisch
25 november
Laurent Delvauxstraat 2,
9000 Gent
8:30
Ontvangst
9:15 -
9:30
verwelkoming + agenda van de dag
9:30 -
10:15
keynote Wannes*
10:00 -
10:15
korte pauze
10:15 -
11:30
ronde tafel
11:30 -
12:00
netwerken met een drankje

Je gelooft rotsvast in duurzaamheid, maar hoe krijg je ook je collega’s en klanten mee in dat verhaal? Tijdens deze inspirerende ochtend onthult Wannes vijf inzichten uit de gedragswetenschap die jouw duurzame intenties omzetten in een overtuigend verhaal dat wérkt. Na de keynote gaan we in een ronde tafel met de aanwezigen dieper in op de uitdagingen en kansen binnen duurzame communicatie.
* Hoe komt het dat al jouw zorgvuldig opgebouwde argumenten niet resulteren in actie van je peers? Waarom blijft het zo moeilijk om mensen mee te krijgen in jouw verhaal? Wannes legt uit hoe het zit en wat je eraan kan doen. Verwacht je aan 5 boeiende inzichten uit de gedragswetenschap, volledig toegepast op jouw communicatienoden.
Onze Experten

Wannes Van Giel
CEO bigtrees
Wannes is een milieu-activist vermomd als marketeer. Met zijn communicatiebureau bigtrees won hij impact awards van o.a. de Verenigde Naties. Wannes schreef mee aan het boek Handboek Duurzaam Ondernemen en geeft opleiding in communicatie over duurzaamheid vanuit zijn credibility framework. Behavioural marketing ins zijn passie.


Freddy Verschoore
Sustainability Engagement Manager
Freddy is Sustainability Engagement Manager bij bigtrees en specialist in duurzaamheidscommunicatie. Met 25 jaar ervaring en een aanstekelijk enthousiasme weet hij mensen te inspireren en te prikkelen tot duurzaam denken en doen. Hij kent de uitdagingen van de duurzaamheidsrevolutie als geen ander en maakt verduurzamen niet alleen nodig, maar ook gewoon keileuk.
