top of page
  • linkedin bigtrees
  • instagram bigtrees
  • facebook bigtrees

Leer & inspireer

Alhoewel duurzaamheid een hot-topic is voor ons allemaal en innovatie best wel gezien wordt als een stimulerend proces die een boost kan geven aan de bedrijfsactiviteit worden deze thema’s voor een KMO vaak geassocieerd met tijdrovend, energie-vretend of te risicovolle investering.  Maar is dat wel zo? 

 

Een KMO kan veel meer doen dan een investeren in een groen wagenpark of circulaire economie om zijn steentje bij te dragen. Op welke manier kan een KMO duurzaam en innoverend tewerk gaan zonder al te ver af te wijken van zijn core business? Daar focussen we ons op in deel één van deze opleiding. 

Creëer en participeer

In deel twee van deze opleiding gaan we onmiddellijk aan de slag met de kennis en knowhow van deel één. 

We maken een haalbaar en concreet duurzaamheidsplan op dat zo te implementeren is in je organisatie. Helemaal vertaald en toepasbaar op een KMO organisatie. 

Wat?

Duurzame innovatiestrategie voor KMO's

Riet De Sadeleer

Doelgroep

KMO ondernemers of CEO’s tot 150FTE’s

Aanpak

Open opleiding bij Bigtrees Impact Lab Gent. 

Data

Najaar: 28/9 en 17/10/2023 (van 10 tot 16u) 

Prijs

€1490 voor 2 opleidingsdagen (Toegankelijk met KMO portefeuille)

Riet De Saedeleer

Ondernemer, facilitator, trainer en grote voorstander van lifelong learning. Al sinds mijn eerste werkervaring kwam ik in contact met heel wat ondernemers met een groei-ambitie. Wat me keer op keer verwonderde was waarom het ene bedrijf in no-time succesvol was en het andere in cirkeltjes bleef draaien. Het antwoord: betrokkenheid. Organisaties die er in slagen om hun mensen verliefd op hen te laten worden, behalen naast een gezonde bedrijfscultuur ook telkens opnieuw betere resultaten. Met “Groeien: dat is durven!” bracht Riet in 2020 een boek uit voor zowel startende als ervaren ondernemers; een concreet stappenplan om ondernemingen te laten groeien.

Wil je deelnemen aan dit programma?
Registreer je alvast bij christoph@bigtrees.be

Interesse?

bottom of page