top of page
Open Site Navigation
  • linkedin bigtrees
  • instagram bigtrees
  • facebook bigtrees
Open Site Navigation
  • Writer's pictureWannes Van Giel

Let’s get sustaina billable: hoe Bigtrees duurzaam doen ook rijmt met ‘poen’

Interview door KMO Insider met Wannes Van Giel


Met luchtkwaliteit als heet hangijzer is ‘gebakken lucht’ taboe geworden: in 2022 rekenen kritische klanten bedrijven genadeloos af op ongefundeerde onzin. Het zou echter zonde zijn om met het badwater ook het kind weg te gooien: te veel organisaties laten kansen liggen door duurzame daden niet te combineren met ‘promotionele praat’. Enter Bigtrees: met krachtige communicatie zorgt het kantoor ervoor dat bedrijven ook loon naar (verantwoord) werken krijgen.

Van ‘nature’ geëngageerd



Op een prachtige paasmaandag tekent Wannes Van Giel present voor een ochtendlijke ontmoeting. Als CEO is Wannes de geknipte gesprekspartner om het reilen en zeilen van Bigtrees uit de doeken te doen. Het advies-en communicatiebureau focust zich op duurzaamheid: met consultancy, branding en go to-market heeft Bigtrees drie prominente pijlers voor een structurele strategie. In een bevlogen betoog overtuigt Wannes me van een duurzame én ‘werkzame’ werking. Alvorens uitvoerig in te gaan op de veelzijdige voordelen van maatschappelijke marketing, blikt Wannes terug op de (ontstaans)geschiedenis van ‘zijn’ organisatie.